Връщане I TEDIKO
ВРЪЩАНЕ
Основна информация
Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни, считано от момента на получаване на поръчката.
Ако пазите кутията, с която сте получили продукта от нас - премахнете етикета на товарителницата.
Ако връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща пратка.
Ако продуктите обаче са от различни поръчки ( с различни номера на поръчки ), изпратете всеки продукт като отделна пратка, със съответния за нея документ за връщане.
Необходимо е върнатите продукти да са в оригиналните им опаковки, както и с приложените към тях етикети и атрибути. Грижете се за стоките, докато са ваше притежание. Върнатите продукти не трябва да имат следи от употреба или да са с нарушен търговски вид.
В случай че поръчката Ви е заплатена с банков превод или наложен платеж, сумата ще бъде възстановена по банковата сметка (IBAN), която сте посочили във Формуляра за връщане на продукти.
Основни стъпки за връщане на продукт
Заявете Връщане на продукт на електронната ни поща sales@tediko.bg.
Наш сътрудник ще Ви уведоми чрез обратен имейл за стъпките, които да следвате съобразно продуктите, които желаете да върнете.
Попълнете Формуляр за връщане на продукт, и го добавете в пакета при върнатия продукт, или ни го изпратете в електронен вариант на имейл sales@tediko.bg
Адресирайте пратката с опция "Преглед" до адрес: гр. Пловдив, Асеновградско шосе 9, Офис-Сграда ТЕДИКО, за TEDIKO.bg, тел: 0893 553 838
Изтегляне на Формуляр за отказ ТУК
От съображения за вашата сигурност не можем да приемем обратно продукти от вида: бельо, бански, хигиенни продукти за майката, фиби и аксесоари за коса.
Вашето право да анулирате договора се прилага изключително за продукти, които са върнати в същото състояние, в което сте ги получили. Няма да бъде извършено възстановяване на средства, ако продуктът е бил използван, след като е бил отворен, за продукти, които не са в същото състояние, както когато са били доставени, или ако оригиналните им опаковки са скъсани, повредени или липсват.
След преглеждане на върнатия артикул, ние ще ви информираме писмено в рамките на 3 работни дни относно вашето Връщане.
Сумата платена от вас за продукта / ите ще бъде възстановена след одобрение на Връщане, когато и само ако правото на отказ бъде упражнено в рамките на определения период и всички съответни стоки са върнати в тяхната цялост и не нарушен търговски вид , не съдържат миризми, оригиналните им етикети и опаковки са запазени в оригиналния им търговски вид. При връщане на стоката, Потребителят се задължава да върне и всички подаръци, които е получил заедно с поръчаната стока, в случай, че такива са изпратени от Доставчика.
Възстановяването на средствата ще бъде извършено възможно най-скоро и във всички случаи в рамките на 14 дни от датата, на която сте ни уведомили за вашето намерение да отмените Договора за покупка от разстояние.
Вие ще поемете разходите и рисковете при връщането на продуктите, както е посочено по-горе, спрямо тарифните условия на избраната от вас куриерска фирма.
ЗАМЯНА
Сега това става още по-лесно и бързо!
Заявете връщане на поръчаните продукти и след това направете нова поръчка.
Можете да я заплатите веднага, за да получите по-бързо желания от Вас продукт!
За съжаление, не предлагаме директна замяна, а възстановяваме сумата, която сте заплатили за продукта.
Можете да направите нова поръчка за друг размер или модел, която да заплатите веднага, за да получите по-бързо избрания от Вас продукт.
ДЕФЕКТНИ СТОКИ
Ако забележите, че в момента на доставка продуктът не е както е посочено в договора, трябва незабавно да се свържете с нас чрез нашите форми за контакт, като предоставите информация за продукта и претърпените щети. На линия сме на тел: 0895 553 838 всеки делничен ден от 10.00 до 17.30 ч.( безплатен разговор, в зависимост от вашата мобилна мрежа).
Трябва да върнете продукта на посочен от нас адрес не по-късно от 14 дни от датата на получаването му.
В случай, че не получим горепосочения продукт в рамките на този срок, ние ще приемем, че вие сте се отказали от "Връщане на дефектен продукт".
НЕВЗЕТИ ПРАТКИ
В случаите, в които клиентът откаже доставката или не се яви да приеме пратката си от куриерски офис (след като е получил потвърждение за успешно регистрирана поръчка, не е подал отказ от поръчка и тя вече е тръгнала към него), той следва да заплати куриерските разходи, както за доставката до него, така и за връщането ѝ до централен склад в размер на 10 лв. по следната банкова сметка:
Име на банка: Прокредитбанк
BIC: PRCBBGSF
IBAN: BG50PRCB92301018896612
гр. Пловдив
Фирма: ТЕДИКО ЕООД
гр. Пловдив
Основание за плащане: куриерски разходи. Ако клиентът откаже заплащането на този разход, той губи правото да прави последващи поръчки с метод на плащане „наложен платеж“, а само и единствено негови бъдещи поръчки ще бъдат изпращани след предварително заплащане с карта или по банков път.