Играчки за програмиране - Скампър и Сникър
Вземи желания продукт сега, избери подходяща за теб схема на изплащане:
Не е нужно да избираш, може да имаш всичко!
Купи на равни вноски стоки от 100 до 30000 лв., избери най-подходящата за теб вноска.
С TBI Pay, пазаруването е лесно, гъвкаво и напълно онлайн.
Контролът е в твоите ръце, не чакай.
Пазарувай!
Играчки за програмиране - Скампър и Сникър.
Има ли деца, които да не искат малко пухкаво котенце, с което да си играят по цял ден. Но на всеки родител му е ясно, че това е голяма отговорност и не е съвсем безопасно за хлапетата. Има и други начини да се задоволи техният копнеж и това са Скампър и Сникър. Две игриви котенца, които ще се превърнат в най-обичаните им приятели.
Да нахранят Скампър, да го накарат да танцува и пее, да си играе с котешката си играчка или да се грижи за палавия Сникър, докато се спуска по пързалката, са само част от приключенията, които ги очакват. С натискането на нослето на играчката, децата активират режима на игра, а със стрелките насочват стъпките на движение.
РЪКОВОДСТВО ЗА УПОТРЕБА
Поставяне на батериите
Скампър изисква (3) три батерии ААА, за да може да работи. Моля, следвайте указанията за поставяне на батериите.
Основни операции
- Power - Плъзнете превключвателя за включване/изключване, за да включите или изключите Скампър.
Първи стъпки
В режим за CODE MODE всяка стрелка, която натискате, представлява стъпка за изпълнение.
- Direction - натиснете Direction бутоните на гърба на играчката за програмиране, за да започнете да въвеждате кодова последователност от до 30 стъпки.
- Forward - движи се с 4" (10,2 см) напред.
- Reverse - движи се с 4" (10,2 см) назад.
- Right - обръща се надясно.
- Left - обръща се наляво.
- Nose Switch - играчката за програмиране издава звук, връща се назад и се завърта.
- Wheel alignment dial - регулирайте наляво или надясно, ако Скампър не се движи праволинейно.
- Go - натиснете GO, за да изпълните програмирана последователност. Сега играчката ще се движи според въведената последователност от стъпки.
- Clear - автоматично ще се изчисти, след като натиснете GO и изпълни програмираната последователност. Ако искате да изчистите току-що въведената последователност, натиснете и задръжте GO, докато чуете тона "clear".
- Създайте програмирана последователност, като натискате бутоните със стрелки. Натиснете GO, за да изпълните програмата си.
Режим на игра
- Погрижете се за вашата играчка за програмиране! Натиснете и задръжте бутона NOSE, докато бутонът GO светне.
- Сега можете да храните и да играете с вашия Скампър като с истински домашен любимец, изпълнявайки командите, описани в ръководството!
Комплектът за игра включва общо 22 части, като в помощ за децата има книжка с примерни игри, които могат да задоволят авантюристичния им дух.
Скампър и Сникър печелят наградата за “Най–добра играчка на годината“ , което е доказателство за преимуществата, които дава на децата. Сред тях са: забава, ловкост, сръчност, работа в екип и не на последно място – безопасност, тъй като елементите са изработени от безвредна пластмаса.
Подходяща за деца на възраст: 4 + години
Производител | Learning Resources |
---|---|
Тегло | 1.00 |
Цвят | многоцветен |
Транспорт | Цена | Срок |
---|---|---|
Офис Спиди до 10 кг | 6.99 лв. | 1-3 раб. дни |
Спиди Доставки до Адрес до 10 кг | 8.99 лв. | 1-3 раб. дни |
- Безплатна Доставка при поръчки над 149.00 лв. до 10 кг при плащане с карта
- Доставка в Събота до адрес +5.99 лв. куриерска такса
14 дни Право на Връщане
Можете да върнете продукт, без да посочвате причина, а ние ще ви възстановим парите.
Можете да върнете вашата поръчка в срок до 14 дни с ненарушен търговски вид на стока и опаковка, както и с всички прилежащи атрибути.
Повече за връщане Тук
The information below is required for social login
Впиши се
Create New Account