Комплект за приготвяне на желе за игра - Yuckology!

Комплект за програмиране с робота Botley

Sonne Голям говорещ робот Reflector бял с множество функции PAT29484

Sonne Голям говорещ робот Reflector бял с множество функции PAT29484

Комплект за програмиране с робота Botley® 2.0

Наличност: Изчерпано количество
Код
LER2938
Купи на кредит
на 12 вноски по 20.06 лв.

Вземи желания продукт сега, избери подходяща за теб схема на изплащане:

Не е нужно да избираш, може да имаш всичко!
Купи на равни вноски стоки от 100 до 30000 лв., избери най-подходящата за теб вноска.
С TBI Pay, пазаруването е лесно, гъвкаво и напълно онлайн.
Контролът е в твоите ръце, не чакай.
Пазарувай!

Виж схемите, които предлагаме
Добави в количката
Заяви и купи сега
Откажи
Купи на кредит
на 12 вноски по 20.17 лв.

Комплект за програмиране с робота Botley® 2.0.

Запознайте се с Ботли 2.0, един от най-умните роботи, който знае множество начини за кодиране. Роботът може да се кодира да се движи в шест посоки, да възпроизвежда музика и дори да прави светлинно шоу! Открийте 16-те забавни взаимодействия на Ботли 2.0 - превърнете го във влак, полицейска кола, призрак и др. Можете дори да тествате паметта си със светлините и звуците на играта "Ботли казва"!

Малките ви програмисти могат да създават последователности от до 150 стъпки и да се впускат в приключения с вградения сензор, който осветява Ботли в тъмното! С помощта на комплекта от 78 части за занимания, децата ще решат първите си предизвикателства в областта на кодирането и STEM само за няколко минути! Ако малчуганът проявява интерес към технологиите и програмирането, Ботли 2.0 е перфектното решение те да бъдат представени по един лесен, достъпен и приятен начин.

Играчката е подходяща за деца на 5 или повече години и е идеална първа стъпка в света на програмирането.

Благодарение на функциите, които могат да се разширяват, образователната игра ще може да се използва дълго време. Сред основните предимства на робота са, че:

  • може да засича обекти и да се движи около тях;
  • може да следва циклични команди;
  • може да преминава през препятствия;
  • може да следва извитите линии от сглобения, чрез включените части в комплекта, маршрут;
  • освен това има разширени скрити функции, които могат да се отключат допълнително.

Комплектът съдържа цели 78 части! Това е най-пълният образователен комплект, с най-функционалния робот за игра, който ще откриете на пазара.

И още…

Не е нужен компютър, таблет или телефон, за да може детето ви да използва Ботли 2.0. Той си има лесен за употреба дистанционен програматор, чрез който се подават командите и съответно роботът ги изпълнява.

Освен, че тази играчка ще научи вашето дете на основни умения за програмиране чрез активна игра, тя е и перфектна за развитието на критичното мислене и уменията за решаване на проблеми.

РЪКОВОДСТВО ЗА УПОТРЕБА

Представяне на робота Botley 2.0

Програмирането е езикът, който използваме за комуникация с компютрите. Когато програмирате своя робот Botley чрез включеното дистанционно, вие извършвате основни команди на програмиране. Започването с основите е чудесен начин да се навлезе в света на програмирането. И така - защо е толкова важно да се усвоят тези базови умения за програмиране от децата? Защото помага на децата да се научат и насърчават:

  1. Основни принципи на програмирането
  2. Напреднали принципи на програмирането като Ако - Тогава /IF - Then/
  3. Критично мислене
  4. Пространствено ориентиране
  5. Взаимодействие и работа в екип

Комплектът включва:

  • 1 Botley 2.0 робот
  • 1 Дистанционно за програмиране
  • Ръце на робота, които могат да се свалят и слагат - 2 комплекта
  • 40 карти за кодиране
  • 6 платки/табла за кодиране
  • 8 пръчки
  • 12 кубчета
  • 2 конуса
  • 2 флагчета
  • 2 топки
  • 1 цел
  • 1 Комплект със стикери

Основни операции

Power - Плъзнете прекъсвача, за да изберете между OFF /изключено/, CODE /режим на програмиране/ и LINE

Използване на Дистанционното за Програмиране

Можете да програмирате робота Botley 2.0, като използвате Дистанционното за програмиране. Описание на бутоните и командите са посочени по-долу:

Описание на бутона Команда за изпълнение

Transmit - Изпращане Натиснете големия светло син бутон, за да изпратите вашия код от дистанционното към Botley 2.0
Turn Right (L45) - Лилава стрелка надясно - Роботът ще се завърти надясно под ъгъл от 45 градуса.

Turn Right (L) -Синя стрелка надясно - Роботът ще се завърти надясно по ъгъл от 90 градуса.

Clear Изчисти - бутон с иконка на кошче Натиснете го, за да изчистите всички програмирани до момента стъпки.
Sound

Light - Натиснете, за да персонализирате цвета на светлината на Ботли - чрез всяко натискане на бутона се избира нов цвят.

Звуков бутон - Натиснете бутона, за да изберете измежду 3 различни звукови режима: Висок, Тих или Изключен.

Поставяне на батериите

Botley работи с 3 батерии ААА. Дистанционното работи с 2 батерии ААА. Моля, следвайте инструкциите за инсталация на батериите.

Забележка: Когато батериите са изтощени, Botley ще издава бибкащ звук и ще има ограничена функционалност. Моля, сменете батериите със заредени.

Първи стъпки

В режим за CODE всяка стрелка, която натискате, представлява стъпка за изпълнение. Когато прехвърлите вашия код на Botley, той ще изпълни последователността от стъпките. Светлината отгоре на робота ще премигва в началото на всяка стъпка. Той ще спре и ще издаде звук, когато изпълни всички стъпки.

STOP е бутон, който се намира отгоре на робота. При натискането му роботът ще спре да изпълнява движения.

CLEAR изтрива всички предишно кодирани стъпки. Имайте предвид, че в дистанционното остават кодирани стъпки, независимо дали сте изключили робота. Натиснете CLEAR, за да започнете с нова програма.

Botley ще се самоизключи, ако го оставите в покой за 5 минути. Натиснете централния бутон върху робота, за да го върнете в режим на готовност.

Започнете с проста програма. Опитайте това:

  1. Преместете превключвателя на робота в режим CODE
  2. Поставете Botley на пода - той работи най-добре на твърди повърхности
  3. Натиснете стрелката FORWARD на дистанционното
  4. Насочете дистанционното към Botley и натиснете бутона TRANSMIT
  5. Botley ще премигне, ще издаде звук, че му е изпратена команда и ще се премести с една стъпка напред.

Забележка: Ако чуете отхвърлящ звук, след като натиснете бутона transmit:

  • Натиснете отново Transmit /Не въвеждайте отново програмата - тя е останала в дистанционното и ще бъде там, докато не я изчистите/.
  • Проверете, че бутона POWER е в позиция CODE.
  • Проверете осветеността на помещението. Ярката светлина може да окаже влияние върху работата на дистанционното.
  • Насочете дистанционното директно към Botley.
  • Приближете дистанционното по-близо до Botley.

Време е да опитате с по-сложна програма. Опитайте това:

  1. Натиснете CLEAR, за да изчистите старата програма.
  2. Натиснете следната последователност: НАПРЕД, НАПРЕД, НАДЯСНО, НАДЯСНО, НАПРЕД.
  3. Натиснете TRANSMIT и роботът ще изпълни програмата.

Съвети:

  1. Можете да СПРЕТЕ Botley по всяко време, като натиснете централния бутон отгоре на него.
  2. Можете да изпратите програмата от разстояние до 25 сантиметра, в зависимост от заобикалящото осветление /Botley работи най-добре при стандартно осветена стая/.
  3. Можете да добавяте стъпки към дадена програма. След като Botley изпълни дадена програма, можете да добавите допълнителни стъпки, като ги въведете на дистанционното. След това натиснете TRANSMIT и Botley ще започне програмата отначало, като ще добави и допълнителните стъпки в края.
  4. Botley може да изпълнява последователност от до 80 стъпки! Ако въведете повече стъпки, ще чуете звук, който ще ви каже, че сте достигнали лимита за програмиране.

Повторения - LOOPS

Професионалните програмисти се опитват да работят максимално ефективно. Един от начините да направят това е като използват повторения, за да изпълнят последователност от стъпки. Изпълнението на задача с по-малко стъпки е чудесен начин за кода да се направи по-изчистен. Всеки път, когато натискате бутона LOOP, Botley ще повтаря тази последователност.

Опитайте това /в режим CODE/:

  1. Натиснете CLEAR, за да изчистите старата програма.
  2. Натиснете LOOP, НАДЯСНО, НАДЯСНО, НАДЯСНО, НАДЯСНО, LOOP отново /за да повтори тези стъпки/.
  3. Натиснете TRANSMIT.

Botley ще изпълни два пълни кръга от 360 градуса.

Сега, добавете повторение в средата на програмата. Опитайте това:

  1. Натиснете CLEAR, за да изчистите старата програма.
  2. Въведете следната последователност: НАПРЕД, LOOP, НАДЯСНО, НАЛЯВО, LOOP, LOOP, НАЗАД
  3. Натиснете TRANSMIT и Botley ще изпълни програмата.

Можете да използвате LOOP колкото пъти искате, стига да не надминавате лимита от 80 стъпки.

Откриване на предмети и АКО/ТОГАВА програмиране

Ако/Тогава, известно още като IF/THEN програмирането е начин, по който да научим роботите как да се държат при определени условия. Ние използваме АКО/ТОГАВА поведение и логика постоянно. Например, АКО изглежда, че ще вали, ТОГАВА ние ще вземем чадър. Роботите могат да бъдат програмирани да използват датчици, за да взаимодействат със заобикалящата ги среда. Botley има датчик за откриване на предмети /Object Detection - OD/, който му помага да "вижда" предмети на пътя му. Използването на този сензор е чудесен начин да се научи за IF/THEN програмирането.

Опитайте това /в режим CODE/:

  1. Поставете конус или подобен предмет на разстояние около 20 см директно пред Botley.
  2. Натиснете CLEAR, за да изчистите старата програма.
  3. Натиснете следната последователност: НАПРЕДИ, НАПРЕД, НАПРЕД.
  4. Натиснете бутона OBJECT DETECTION - OD. Ще чуете звук и червената светлина на дистанционното ще светне, за да покаже, че датчикът за обекти е активиран.
  5. Въведете какво искате да направи робота,  ако "види" препятствия по пътя си - опитайте с НАДЯСНО, НАПРЕД, НАЛЯВО.
  6. Натиснете TRANSMIT.

Botley ще изпълни въведената последователност. АКО/IF Botley "види" обект на пътя си, ТОГАВА/THEN ще изпълни алтернативния маршрут. След това ще довърши първоначалната програма.

Забележка: Сензорът за обекти на Botley се намира между очите му. Той вижда само обекти, които са пред него и са поне 5 см високи и 4 см широки. Ако Botley не "вижда" обекта пред него, проверете следното:

  • Дали POWER бутонът на дъното на Botley е в позиция CODE?
  • Дали е включен в режим OBJECT DETECTION /червената лампичка на дистанционното трябва да свети/?
  • Дали обектът не е прекалено малък?
  • Дали обектът се намира пред Botley?
  • Дали осветлението около робота не е прекалено ярко. Botley работи най-добре на нормална светлина. Неговото представяне може да бъде непостоянно при много ярка слънчева светлина.

Забележка: Botley няма да продължи напред, когато "види" обект. Той ще издаде звук и ще изчака, докато преместите обекта от пътя му.

Следване на черна линия

Botley има специален сензор под него, който му позволява да следва черна линия. Включените карти имат напечатана черна линия от едната си страна. Подредете ги по начин, който искате Botley да следва. Обърнете внимание, че всяка потъмняване или промяна на цвета, ще промени движенията на робота, така че се убедете, че няма наблизо други цветове или промяна на повърхността.

Опитайте това:

  1. Плъзнете бутона POWER в основата на Botley в режим LINE.
  2. Поставете Botley върху черната линия. Датчикът в основата му трябва да бъде точно върху черната линия.
  3. Натиснете централния бутон върху робота и той ще започне да следва линията. Ако той започне просто да се върти на едно място, побутнете го леко към линията. Тогава той ще каже "Ах-Ха", когато си намери линията.
  4. Натиснете отново централния бутон, за да спрете Botley - или просто го вземете!

Можете също да начертаете свой път, който да следва Botley. Използвайте бял лист хартия или кадастрон и дебел черен маркер. Ръчно нарисуваните линии трябва да бъдат между 4 мм и 10 мм широки и да бъдат контрастни на белия фон.

Разглобяване на ръцете на робота

Botley идва оборудван с ръце, които могат да се свалят и които му помагат да изпълнява задачи.  С тях роботът може да мести топчета или кубчета, които са включени в комплекта. Постройте пъзел и се опитайте да го кодирате да пренесе обекти от единия край до другия.

Забележка: Режимът за откриване на обекти няма да работи, когато са монтирани ръцете на робота. Моля, откачете ръцете, когато използвате този режим.

Карти за кодиране

Използвайте картите за кодиране, за да можете да съставите по-лесно програма. Всяка карта съответства на една стъпка за програмиране на Botley. Тези карти са цветни, за да отговарят на цветовете на бутоните на дистанционното.

Препоръчва се подреждане в редица на картите в последователността, в която искате да се изпълни програмата.

Скрити настройки

Въведете тези последователности на дистанционното, за да накарате Botley да изпълни скрити команди!

Натиснете CLEAR преди да опитате всяка една.

  1. НАПРЕД, НАПРЕД, НАДЯСНО, НАДЯСНО, НАПРЕД. След това натиснете TRANSMIT. Botley ще каже "Hi!"
  2. НАПРЕД, НАПРЕД, НАПРЕД, НАПРЕД, НАПРЕД, НАПРЕД /това са 6 пъти НАПРЕД/. След това натиснете TRANSMIT. Botley ще започне да се забавлява!
  3. НАПРЕД, НАПРЕД, НАПРЕД, НАПРЕД, НАЛЯВО, НАЛЯВО, НАЛЯВО, НАЛЯВО и Transmit. Охоооо, роботът изглежда е леко замаян :).

 

ВЪЗМОЖНИ ПРОБЛЕМИ

Дистанционно / Предаване на програми

Ако чуете отхвърлящ звук при натискане на TRANSMIT, опитайте следното:

  • Проверете осветеността. Ярката светлина може да окаже влияние върху начина на работа на дистанционното.
  • Насочете дистанционното директно срещу Ботли.
  • Приближете дистанционното до Ботли.
  • Ботли може да бъде програмиран с максимум 80 стъпки. Уверете се, че е програмиран с 80 или по-малко стъпки.
  • Ботли ще се самоизключи, ако 5 минути е оставен без задача. Натиснете централния бутон върху него, за да го събудите. Преди да се самоизключи, роботът ще се опита 4 пъти да привлече вниманието ви.
  • Уверете се, че заредените батерии са поставени както в робота, така и в дистанционното.
  • Уверете се, че нищо не пречи на лещите на дистанционното или на тези върху робота.

Движението на Botley

Ако Botley не се движи правилно, проверете следното:

  • Уверете се, че колелата на робота се движат свободно и нищо не блокира тяхното движение.
  • Botley може да се движи по различни повърхности, но работи най-добре на гладки и плоски такива - като дърво или равни плочки.
  • Не използвайте Botley върху пясък или вода!
  • Уверете се, че в робота и зарядното са поставени заредени батерии.

Object Detection - откриване на предмети

Ако Botley не открива предмети или работи хаотично, когато използва тази функция, проверете:

  • Свалете допълнителните ръце на робота, когато използвате тази функция.
  • Ако роботът не "вижда" даден обект, проверете размера му. Той трябва да бъде поне 5 см висок и 4 см широк.
  • Когато е пуснат режимът OD, роботът няма да се придвижи напред, когато "види" предмет - той просто ще стои на място и ще сигнализира, докато не отстраните предмета от пътя му. Опитайте се да програмирате робота да заобиколи предмета.

Информация за батериите

Когато батериите са изтощени, Botley ще издава повтарящ се звук. Моля, поставете нови батерии, за да продължите да използвате Botley.

Инсталация и подмяна на батериите

ВНИМАНИЕ! За да избегнете изтичане на батериите, спазвайте тези инструкции внимателно.

Неспазването на долните инструкции може да доведе до изтичане на киселина от батериите, което води до изгаряне, наранявания и повреда на имущество.

Изисквания: 5x1.5V AAA батерии и отверка

  • Батериите трябва да бъдат инсталирани и подменяни от възрастен.
  • Botley изисква 3 /три/ ААА батерии. Дистанционното работи с допълнителни 2 /две/ ААА батерии.
  • И на робота, и на дистанционното, отделението за батерии се намира от долната страна.
  • За да монтирате батериите, първо отвийте капачето на отделението за батерии. Поставете батериите, както е показано на схемата за монтаж.
  • Поставете обратно капачето и завийте болтчето.

Грижа за батериите и съвети за поддръжка

  • Използвайте 3 ААА батерии за робота и 2 ААА батерии за дистанционното.
  • Уверете се, че батериите са правилно поставени и следвайте внимателно инструкциите на производителя.
  • Не смесвайте алкални, стандартни или презареждаеми батерии.
  • Не смесвайте нови и използвани батерии.
  • Поставете батериите с правилно ориентиране на полюсите. Положителният (+) и отрицателен (-) край трябва да бъдат поставени коректно, както е показано на схемата в отделението.
  • Не презареждайте непрезареждаеми батерии.
  • Презареждайте презареждаеми батерии само под контрола на възрастен.
  • Извадете презареждаемите батерии от играчката, преди да престъпите към тяхното зареждане.
  • Винаги използвайте еднакви или съвместими батерии.
  • Не окъсявайте веригите.
  • Винаги премахвайте изтощените батерии от продукта.
  • Извадете батериите, ако продуктът ще бъде съхраняван за по-дълъг период от време и няма да се използва.
  • Съхранявайте на стайна температура.
  • За да почистете, избършете повърхностите със суха кърпа.
  • Моля, запазете инструкциите за бъдещи справки и употреба.

Подходяща за деца на възраст: 5 + години

Детайли
Производител Learning Resources
Тегло 1.00
Цвят многоцветен
ТранспортЦенаСрок
Офис Спиди до 10 кг6.99 лв.1-3 раб. дни
Спиди Доставки до Адрес до 10 кг8.99 лв.1-3 раб. дни
  • Безплатна Доставка при поръчки над 149.00 лв. до 10 кг при плащане с карта
  • Доставка в Събота до адрес +5.99 лв. куриерска такса

14 дни Право на Връщане

Можете да върнете продукт, без да посочвате причина, а ние ще ви възстановим парите.

Можете да върнете вашата поръчка в срок до 14 дни с ненарушен търговски вид на стока и опаковка, както и с всички прилежащи атрибути.

Повече за връщане Тук

TEDIKO.bg Ви препоръчва

Нови продукти

всеки ден

Безплатна доставка от 149 лева до 10 кг

при плащане с карта

Експресна доставка

от 1 до 3 дни

Лесно връщане

до 14 дни