Често задавани въпроси

ОБРАБОТВАНЕ И ИЗПРАЩАНЕ НА ПОРЪЧКИ?

Поръчки, които сте подали до 11.00 часа в работен ден, се обработват и изпращат още същия ден с куриерска фирма Спиди.

Поръчки, които са подадени в дните Събота, Неделя и Официални празници се обработват съответно в Понеделник или в първия работен ден.

КАКВА Е ЦЕНАТА НА ДОСТАВКА?

Доставката е безплатна за всяка поръчка на стойност над 149.00 лв. до 10 кг. при плащане с карта

Ако поръчката е на стойност под 149.00лв до 10 кг. доставката до Офис е 6.99 лв и 8.99лв до Адрес.

За обемни или тежки пратки на стойност под / над 149.00 лв. и над 10 кг. доставката е преференциална за клиенти на дигиталния ни магазин - 16.50 лв. до Офис и 18.50лв до Адрес

Доставка в Събота до адрес още +5.99 лв. куриерска такса.

Още информация можете да откриете в секция  "Доставки и Плащане"

КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ПОРЪЧКАТА МИ Е ОБРАБОТЕНА И ИЗПРАТЕНА?

Веднъж след като сте финализирали и изпратили Вашата поръчка към TEDIKO.bg, ще получите копие за направената поръчка на посочения от Вас имейл.

След това наш администратор ще се свърже с вас на посочен от вас телефон или имейл, за да ви информира за наличността на продуктите, готовността ни за изпращане и детайли за пратката.

МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА БЕЗ ДА ПОСОЧА ЕЛЕКТРОННА ПОЩА?

Първата стъпка при финализиране на Вашата поръчка е въвеждане на имейл адрес/електронна поща. В тази връзка невъзможно е да регистрирате поръчка без въведен валиден имейл адрес.

КАК МОГА ДА ПЛАТЯ?

Имате възможност да платите поръчката си чрез няколко метода:

Наложен платеж - стойността на поръчката се заплаща на куриера, който Ви я доставя. При избор на Плащане Наложен платеж, куриерската такса за Наложен платеж е за сметка на клиента (1,20% от сумата на Наложения платеж).

Банков превод - след подаване на поръчка, очаквайте имейл с потвърждение, че поръчаните от Вас артикули са налични. След това може да извършите по банков път плащането. Стоката се изпраща с куриер незабавно след потвърдено получено плащане! При Избор на Плащане Банков превод и плащане с кредитна или дебитна карта такса "НП" не се начислява!

Картови разплащания с Дебитна и/или Кредитна карти - безопасно, бързо и сигурно! Приемаме карти VISA, MASTERCARD. Не се безпокойте за сигурността на посочените от Вас данни. Магазинът ни притежава сертификат за сигурност SSL (Secure Sockets Layer). Така ние пазим личната информации на нашите клиенти. Потребителското име, парола, адрес по местоживеене и номер на банковата сметка са под строга защита и няма да попаднат в неподходящи ръце.
Системата GeoTrust True Business ID предлага най-високо ниво за сигурност на персонални данни. Не ги предоставяме на никоя външна фирма.

МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА ПО ТЕЛЕФОН?

Препоръчително е Вие сами да оформите Вашата поръчка в онлайн магазин www.TEDIKO.bg.

Ако все пак желаете да направите Бърза поръчка, използвайте за Бърза връзка тел: 0893 553 838. (възможно за 1 вид продукт)

Можете да подадете вашата Бърза поръчка и писмено на имейл: sales@tediko.bg или да я заявите във Виртуалния ни чат (долен десен ъгъл).

След като получим Вашата Бърза поръчка, наш Администратор ще се свърже с вас за уточняване на детайлите. 

Поръчката Ви ще бъде обработена по реда на Сключване на Договор от разстояние - Виж Общи условия за покупки ТУК

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЛИ Е ДА ИМАМ РЕГИСТРАЦИЯ, ЗА ДА ПОДАМ ПОРЪЧКА?

Не. Вие може да подадете поръчката си като Гост, без да се налага регистрация. Активирането на Профил Ви дава възможност да се възползвате от промо кодове, да проверявате и следите статуса на поръчките си, да променяте адрес за доставка и др.

ЖЕЛАЯ ДА ЗАКУПЯ ВРЕМЕННО НЕНАЛИЧЕН ПРОДУКТ?

TEDIKO изпраща запитване към производител за Условия и Срок на доставка. Информираме ви за Условия и срок на доставка. При писмено изявено съгласие от Ваша страна с Условията и Срок на доставка, ТЕДИКО издава Фактура за авансово предплащане 30% от цената на заявения от Вас продукт. Срокът и Условията на Доставка започват да текат след Потвърждение от наша страна за получено плащане.

КАК ДА ИЗПОЛЗВАМ КОД ЗА ОТСТЪПКА?

Ако разполагате с Ваучер код, въведете го в указаното за това поле преди да финализирате вашата покупка. Ако кодът е правилно въведен  в указаното поле, системата ще начисли автоматичната отстъпка, и тя ще бъде калкулирана във вашата кошница. Ако кодът Не е правилно въведен  в указаното поле, системата не може да начисли автоматичната отстъпка, и тя няма да бъде калкулирана във вашата кошница. Ако избран от Вас продукт  е в текуща промоция или е приложен код за отстъпка, няма как да бъде начислена допълнителна отстъпка, освен в случаите когато това е изрично упоменато. В този случай ще трябва да направите поръчка с продуктите , които са с редовна цена и отделна поръчка с намалени артикули.

ИСКАМ ДА ВЪРНА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ?

В този случай е необходимо да заявите желанието си, писмено на имейл sales@tediko.bg като цитирате номер на поръчки и артикулите, които желаете да върнете. Наш сътрудник ще Ви уведоми за стъпките, които да следвате съобразно продуктите за връщане.

Във всички случаи връщане на стоки се приема, спрямо условията упоменати в "Общи условия" и "Поръчки & Връщане" в срок не по-дълъг от 14 календарни дни след като сте придобили пратката. Моля уверете се, че присъстват и са надлежно запазени всички етикети и реквизити/задължително касов бон, фактура или документ, издаден Ви от куриера, ведно с опаковката в цялост и не нарушен търговски вид на продуктите.
Неспазването на горепосоченото води до отказ да приемем върнатите от вас артикули.

В същото време съгласно чл. 57 т.3 от ЗЗП, за персонализирани продукти, изработени по поръчка на клиента изработването е започнало след Ваше изрично съгласие, след уточняване на всички подробности и изисквания от Ваша страна. Ето защо съгласно този член продукти, изработени по индивидуална поръчка на клиента не могат да бъдат отказани, върнати или заменени.

ВРЪЩАНЕТО ЗА ЧИЯ СМЕТКА Е?

Вие ще поемете разходите и рисковете при връщането на продуктите спрямо тарифните условия на избраната от Вас куриерска фирма.

При неполучена/ съответно непотърсена в куриерски офис от вас Ваша поръчка, Вие заплащате всички дължими куриерски разходи за транспорт на непотърсената си пратка преди да бъде обработена каквато и да е Ваша бъдеща поръчка.

ЖЕЛАЯ ДА ПОРЪЧАМ ПЕРСОНАЛИЗИРАН ПРОДУКТ?

При избор на персонализиран продукт наш сътрудник ще се свърже с Вас за уточнение на детайлите по персонализация

За целта е нужно сумата да бъде предплатена по банков път или чрез картово плащане при регистрирана на поръчка

Изработката обикновено отнема около 10 работни дни, като ние поемаме ангажимент да Ви държим в течение за процеса на работа и да съгласуваме с Вас предварително одобрен проект

Случаите, в които поръчката се изработва персонално за клиента, договорът се счита за сключен от момента на получаване на потвърдителен имейл /лично изпратен от оператор/ или потвърждение по телефон от оператор и постъпило предплащане от клиента. След постъпило такова действие, клиентът няма право на отказ, връщане и замяна на вече направената поръчка. Договорът за покупко-продажба, сключен между Клиента и Продавача се състои от настоящите общи условия и всякакви допълнителни и евентуални договорки между Продавача и Клиента. На връщане и замяна подлежат само артикулите, които не са персонализирани /не е добавена дата, име, промяна в надписа, ваша снимка, не е изработено в зададен от вас размер/ и т.н.